Transparenta Totala
Concomitent cu afișarea listelor de plată la avizierul blocului locatarii vor primi lunar in cutia poștală detaliat in ce consta suma ce le revine de plata pentru luna respectiva.
Transparenta Totala
Încasarea de la proprietari, la sediul asociației, a cotelor de contribuție și depunerea imediata in contul asociației, sau predarea imediată către președinte ori comitet noi nu ținem banii dvs
Suport Juridic Asociatii
Consiliere Juridică Asociații de Proprietari Suport Juridic Asociații de Proprietari Consiliere Juridică Președinte de bloc și consiliu de administrație
Contabilitate corectă si transparentă !!!
Acces online gratuit in programul de contabilitate,
Puteți vizualiza plăți, facturi ,listele de plată etc.
Vă puteți introduce singuri de pe telefonul mobil apometrele și numărul de persoane.
Alegeți Expert Admin și nu mai trebuie să petreceți minute in șir parcurgând lista de întreținere pusă la avizier , cu noi o puteți face comod de acasă.
NOI va eliberam lunar NOTE DE PLATA pentru fiecare apartament.
Concomitent cu afișarea listelor de plată la avizierul blocului, locatarii vor primi in cutia poștală detaliat ,in ce constă suma ce le revine de plată pentru luna respectivă.
Încasarea de la proprietari, la sediul asociației, a cotelor de contribuție și depunerea imediată in contul asociației, sau predarea imediată către președinte ori comitet noi nu ținem banii dvs.
Posibilitatea de plată întreținere cu Card.
Evidența completă a documentelor financiare pentru asociații de proprietari:
a. contabilitate în partidă simplă cu ajutorul mijloacelor informatice de prelucrare a datelor, în prevedere cu legile actuale
b. întocmirea de liste lunare de plăți în conformitate cu reglementările legale in vigoare
c. repartizare facturi furnizori de utilități/prestatori de servicii, precum și cheltuieli suplimentare care privesc întreținerea proprietății comune
d. evidența registrului de fond de rulment și fond de reparații e. evidența registrului de casă și a gestiunii fondurilor asociației
f. centralizare consumuri de apă rece și apă caldă
g. menținerea relației cu furnizorii de utilități și prestatorii de servicii
h. achitare facturi furnizori de utilități sau prestatori de servicii
i. întocmire ordine de plată pentru serviciile prestate către Asociația de Proprietari
j. editare state de plată pentru angajații Asociației de Proprietari
k. întocmirea declarațiilor fiscale și depunere online către ANAF pentru personalul angajat al Asociației
l. calculare penalități de întârziere aferente cotelor de întreținere și/sau fondurilor
m. întocmire state de plată și completarea on-line a registrului de evidență a salariaților (REVISAL)
Asigurare Răspundere Civilă pentru fiecare asociație de proprietari
Suport Juridic
CONSULTANȚĂ JURIDICĂ Asociatii de proprietari
Deciziile corecte au la bază legea. O bună cunoaștere a legislației este primul pas.
Rolul juriștilor noștri este de a “interpreta “legea in favoarea asociației dv
Atribuțiile președintelui si ale Comitetului executiv conform legii 196/2018 sunt foarte multe .
Juriștii noștri vă sprijină in toate demersurile pe care doriți să le efectuați.
REPREZENTAM Clienții Noștri in Relația cu : banca, camera de muncă, primăria, administrația financiară, furnizorii de servicii si utilități, etc. corectitudine și seriozitate !
a. somarea restanțierilor la plata cotelor de întreținere, după acordul Comitetului Executiv/Președintelui Asociației
b. consultanță juridică pentru Asociațiile de Proprietari - Președinte si Consiliu
Reprezentare instanță
-Acționare in instanță restanțieri si recuperare cote întreținere, penalități, restanțe întreținere.
-Reprezentare juridică privind litigiile pe care asociația de proprietari le are cu terții, furnizorii / prestatorii de servicii etc.
Consiliere juridică
Oferim consiliere juridică prin redactarea de opinii juridice scrise privind orice aspecte ce se circumscriu scopului si obiectivelor asociației de proprietari.
Înființări asociații .
Ofertă completă de servicii privind procedura legală de înființare si funcționare a asociației de proprietari in conformitate cu dispozițiile legale.
Recuperare cote de întreținere
Serviciile noastre in material recuperării cotelor de întreținere sunt principala noastră preocupare date fiind statisticile privind restantele proprietarilor la asociația de proprietari.
Recuperare fonduri speciale
Fond de rulment si fond de reparație, constituite de către asociația de proprietari pot fi recuperate împreună sau separat cu recuperarea cotelor de întreținere.
Recuperare penalități / dobânzi .
Fie că exista un sistem propriu de penalizări prestabilit de asociație, fie că nu există și devin incidente dispozițiile legale, pentru orice sumă scadentă neachitată vă obținem aceste daune.
Înscriere privilegiul asociației
Pentru realizarea creanței cu titlul de contribuție la cheltuielile asociației de proprietari, vă înscriem in Cartea Funciara privilegiul cu titlu de garanție reală imobiliară. Raportare lunara a activității către Comitetul executiv al asociației.
Administrare Tehnica
ADMINISTRARE TEHNICĂ ȘI MICI REPARATII
Ne pasa de timpul dvs. si vrem să vă oferim ajutor in rezolvarea problemelor de ordin tehnic.
Inspectarea periodică a proprietății comune, în vederea remedierii defecțiunilor apărute la instalațiile de folosință comună și a eliminării pierderilor care determină creșterea nejustificată a cheltuielilor Asociației de Proprietari (scurgeri de apă, etc);
Supunerea spre analiză a ofertelor furnizorilor de bunuri și servicii în vederea selectării ofertei care satisface cerințele de preț, durată de execuție și calitate
Procurarea materialelor necesare întreținerii și reparațiilor curente proprietății comune a Asociației de Proprietari
Urmărirea realizării contractelor încheiate de Asociația de Proprietari cu furnizorii de bunuri si servicii
Controlul facturării corecte a consumurilor de energie electrică, termică, apă, etc, în funcție de indexul contoarelor de bloc, conform prevederilor legale și în funcție de normele metodologice de repartizare a consumurilor
Controlul îndeplinirii obligațiilor contractuale ale personalului angajat de asociația de proprietari pentru curățenie, încărcarea și evacuarea gunoiului menajer si alte activități. Sesizarea comitetului executiv in cazul încălcării acestora
Efectuarea de mici reparații la elementele proprietății comune (înlocuire becuri, întrerupătoare, elemente de închidere la uși sau ferestre, etc).
Pentru acestea, asociația de proprietari va suporta doar costul materialelor folosite
Curatenie Blocuri Asociatii de Proprietari
CURATENIE SI INTRETINERE IMOBIL
Pentru noi este importantă ordinea. Venim in ajutorul dvs cu următoarele servicii de curățenie:
Programul de lucru este de 5/6/7 zile/ săptămână
Măturat si spălat scări de 2 ori/ săptămână
Măturat si spălat zilnic, intrarea in imobil, ascensor si aleea de acces in imobil
Curățenie in gradină de cate ori este necesar
Spălarea ușilor ascensorului o dată pe lună
Măturat aleea din jurul imobilului o dată pe săptămână
Sters balustrade o data pe săptămână
Spălat geamuri intrare imobil o dată pe săptămână i. spălat europubele de 2 ori/ săptămână
Pregătirea europubelelor pentru golire corelat cu programul de ridicare a deșeurilor.
Desfundat tubulatura gunoi in limita a maxim 8 intervenții pe luna
Curățirea spațiului aferent fiecărei ghene de pe etaj de cate ori este necesar
Sters praful si îndepărtat pânzele de păianjen din interiorul imobilului de cate ori este necesar
Deszăpezirea aleii de acces in imobil
Curățenie generala de 2 ori pe an, de Paste si Crăciun
Materialele de curățenie si consumabilele necesare efectuării curățeniei sunt incluse in prețul lunar
In preț nu sunt incluși sacii pentru europubelele cu capacitate 240 litri Nu sunt incluse materiale antiderapante
Noi va administram blocul dumneavoastră stați fără griji.
Casierie - Trezorerie
Casierie si Trezorerie
Serviciu on-line de plată a întreținerii (cu cardul)
Plata întreținerii la terminale Zebra Pay și QIWI Pay (MegaImage, Cora, etc)
Plata întreținerii prin transfer bancar
Încasare prin casier la sediul Asociației, a cotelor de întreținere conform listelor lunare de plăți, afișate si depunerea imediată in contul asociației , sau predarea imediată către președinte ori comitet noi nu ținem banii dumneavoastră
Program casierie: 2 sau 4 zile/ luna/1h
Încasarea de la proprietari, la sediul asociației, a cotelor de contribuție si depunerea imediata in contul asociației, sau predarea imediată către președinte ori comitet noi nu ținem banii dvs
Asigurare Răspundere Civila pentru fiecare asociatie de proprietari
Audit si Cenzorat
Servicii profesionale de CENZORAT
Pe lângă activitatea de expertiză contabilă Firma de Administrare Blocuri Asociatii Admin Expert Imobile oferă, la cerere, si servicii de cenzorat lunar .
Acolo unde nu avem contract de administrare cu asociațiile de proprietari ,firma noastră de administrare imobile vă oferă servicii PROFESIONALE de cenzorat .
La cererea asociațiilor de proprietari care sunt administrate de către firma noastră ,Admin Expert Imobile , vă putem prezenta o listă de cenzori profesioniști, bine pregătiți , bine intenționați , serioși și corecți , care prestează servicii profesionale de CENZORAT lunar la preturi corecte și având garanții profesionale (Autorizație CECCAR, Aviz CECCAR),cenzori profesioniști, neutri și independenți, membri activi in cadrul Corpului Experților Contabili si Contabililor Autorizați din Romania care nu au nici un alt interes decât respectarea legalității prevederi legislative.
Conform prevederilor Legii 196/2018: CENZORUL ESTE mandatat de asociația de proprietari sa urmărească aplicarea prevederilor prezentei legi de către organele de conducere ale asociației de proprietari si să verifice execuția bugetului de venituri si cheltuieli conform prevederilor legale în vigoare.
Cenzorul asociației de proprietari are, în principal, următoarele atribuții:
a) urmărește aplicarea prevederilor prezentei legi de către organele de conducere ale asociației de proprietari;
b) verifica gestiunea financiar – contabilă;
c) verifica lunar execuția bugetului de venituri si cheltuieli conform documentelor, registrelor si situației soldurilor elementelor de activ si pasiv întocmite de către administrator;
d) cel puțin o dată pe an, întocmește si prezintă adunării generale, rapoarte asupra activității sale si asupra gestiunii asociației de proprietari, propunând masuri;
e) execută controale inopinate, pentru verificarea contabilității si a activității de casierie Cenzorul persoana juridică trebuie să aibă domeniul de activitate contabilitate, audit financiar sau consultantă în domeniul fiscal, conform legislației în vigoare.
În cazul schimbării președintelui asociației de proprietari, vechiul președinte este obligat să transmită noului președinte în termen de 5 zile de la încetarea mandatului său, în baza unui proces-verbal de predare-primire vizat de membrii comitetului executiv si de către cenzor, toate documentele si bunurile asociației pe care le-a avut în administrare sau în folosință.
Pentru neîndeplinirea atribuțiilor ce le revin, sau pentru depășirea atribuțiilor legale si statutare, președintele asociației de proprietari, membrii comitetului executiv, respectiv membrii comisiei de cenzori ori, după caz, cenzorul răspund personal sau solidar, pentru daunele si prejudiciile cauzate proprietarilor sau terților, după caz.